سرامیک, سرامیک نانو پولیش

سرامیک نانوپولیش|سرامیک نانو پولیش چیست؟”قیمت +اطلاعات تماس کارخانه”

سرامیک نانو پولیش چیست؟همانطور که از اسم آن پیداست، به روشی نوآورانه با استفاده از فناوری نانو تولید می شوند. سرامیک های نانو کاشی های شیشه ای دارای یک لایه محافظ با درخشندگی بالا هستند که زیبایی و همچنین بادوام بودن آن را بالا می برد. به علاوه، این کاشی ها از نظر عملکرد امتیاز بالایی دارند. آنها نه تنها قوی و بادوام هستند، بلکه در برابر لکه ها و خراش ها و کثیفی نیز مقاوم هستند.


قیمت سرامیک نانو پولیش

سرامیک‌های با خاصیت نانو پولیش به نام‌های نانو سرامیک، سرامیک پولیشی و پرسلان شناخته می‌شوند و به دلیل مزایای فراوان در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. تعمیر و نگهداری آنها نیز کم است، بنابراین وقتی آنها را نصب کردید، فقط باید آنها را با یک پارچه پاک کنید . از این کاشی ها در آشپزخانه، حمام، سالن های غذاخوری و هتل ها استفاده می شود. برخی از افراد نیز از آن در قسمت های حمام استفاده می کنند ، سرامیک های نانو حال و هوای متفاوتی به فضا می بخشد.

سرامیک نانو پولیش

سرامیک نانو پولیش چیست؟

سطح متراکم و سخت پرسلانی ، پولیش را جایگزین مناسبی برای سطوح لعابدار کرده است. این بدان معنی است که یک کاشی می تواند پخته شود، سپس سطح براق باعث ایجاد درخشندگی بدون لعاب شود.با این حال، سرامیک براق ممکن است نیاز به آب بندی داشته باشد، در حالی که کاشی های لعاب دار معمولی نیازی به آب بندی ندارند.سرامیک های نانو پولیش در مقایسه با لعاب دار دارای کیفیت بالاتری هستند و آب و مواد شیمیایی را به خود جذب نمی کنند.

  • دوام – تمیز کردن آسان.
  • مقرون به صرفه – کم هزینه ترین در کاشی های لعاب دار.
  • مقاومت در برابر لغزش، لغزش، لکه و خراش.
  • مقاومت عالی در برابر آب و گرد و غبار.
  • بیش از 90% براقیت و درخشندگی خوب.
  • نگهداری کم – شستشو و تمیز کردن آسان .


سرامیک نانو پولیش چیست؟

مزایای سرامیک نانو پولیش

حال سوال اینجاست که کاشی‌های نانو چگونه ساخته می‌شوند ، این فرآیند با مخلوط کردن مواد خام مختلف مانند خاک رس توپی، کوارتز، SLS، سودا، فلدسپات پتاس، خاک رس چینی، پودر تالک، سیلیکات سدیم، STPP آغاز می‌شود. سپس در آن پودر کاشی از طریق پرس عبور داده می شود و با پرس سنگین کاشی ها با استفاده از قالب های اندازه سایز بندی می شوند.این کاشی‌ها با استفاده از فرآیند شیشه‌افزایی که در آن کاشی‌ها با دمای بالا در حدود 1200 درجه سانتی‌گراد از کوره عبور داده می‌شوند، قوی‌تر و بادوام‌تر می شوند. و باعث ایجاد سطح شیشه‌ای سخت و براق می‌شود. این فرآیند تولید سرامیک های پولیش است.

مزایای سرامیک نانو پولیش 

نحوه ی بسته بندی سرامیک های نانو پولیش

یک جعبه از کاشی های شیشه ای براق شده نانو حاوی 4 کاشی است. مساحت کل تحت پوشش 15.5 متر مربع است. کاشی ها در یک جعبه بسته بندی می شوند. جعبه خالی ممکن است دارای تخته 3 لایه یا 5 لایه باشد.جعبه ها با بند پلاستیکی در اطراف جعبه بسته بندی شده اند . 3 تا 4 نوار دور جعبه کاشی پیچیده می شود. کاشی ها در پالت های پلاستیکی یا چوبی در کارخانه نگهداری می شوند. جزئیات بسته بندی مانند تاریخ ساخت، شماره دسته، شماره سایه، درجه، MRP، جزئیات شرکت و نام طرح در کنار جعبه چاپ شده است.

طبق مشخصات کیفی 3 درجه وجود دارد

  1. 1 – درجه حق بیمه
  2. 2 – درجه استاندارد
  3. 3 – درجه بازرگانی

آخرین درجه مردود یا Eco است که در آن کاشی های نیمه آسیب یا گوشه شکسته بسته بندی شده است.

قیمت سرامیک نانو پولیش

قیمت سرامیک های نانوپولیش با توجه به نوسانات بازار متغیر است و به این خاطر نمی توان قیمت دقیقی را در نظر گرفت به این خاطر که قیمت  مصالح هر روز بالا و پایین می شود . به این خاطر اگر بخواهیم قیمت حدودی را اعلام کنیم سرامیک های با کیفیت از 120 تومان به بالا می باشد. قیمت های پایین تر کیفیت مطلوبی ندارند و خوردگی و شکستگی هایی که دارد در آخر به ضرر خریدار تمام می شود پس ما به شما پیشنهاد می کنیم سرامیکی انتخاب کند که مقاوم و بادوام باشند.

کاشیبان نماینده ی فروش سرامیک های نانو پولیش و پولیش در سراسر کشور می باشد که به  قیمت درب کارخانه این محصولات را به بازار و مشتریان ارائه می دهد.زیرا زمانی که کالایی به واسطه ها تحویل داده می شود، قیمت آن افزایش می یابد زیرا هر واسطه ایی سود خود را صرف قیمت آن کالا می کند.

تمامی کارخانجات سرامیک سازی سعی دارند محصول خود را با استحکام بالا تولید کنند به این خاطر سرامیک با جذب آب کم در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می کنند. شما می توانید سرامیک های کف در سایزهای سرامیک 60*60 و سرامیک 80*80 را در فروشگاه ها مشاهده کنید و  از قیمت آن مطلع شوید، رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید، و از نمایندگی های معتبر خریدی آسان و راحت داشته باشید و همیشه سعی کنید از سایت های معتبر خرید خود را انجام دهید.

کلام آخر

مجموعه ما به شما مشتریان  عزیز امکان خرید با بهترین شرایط را می دهد.شرکت ما سرامیک های نانو پولیش شده را به قیمت درب کارخانه و با بهترین کیفیت به فروش می رساند. پس اگر به دنبال خریدی با کیفیت هستید با کارشناسان ما تماس بگیرید.روش های مختلفی برای خرید سرامیک نانو پولیش وجود دارد که بهترین آنها خرید اینترنتی است. خرید اینترنتی به دلیل سرعت و قابلیت اطمینان بالا جایگاه خوبی در بین مردم پیدا کرده است. می توانید بدون مراجعه به درب کارخانه یا مراجعه به دفاتر مختلف خرید کنید. تنها با چند کلیک اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کرده و از خرید ارزان و آسان لذت ببرید. ما شما را در انجام این خرید با ارزان ترین قیمت همراهی خواهیم کرد.