سرامیک پردیس, سرامیک پردیس نیشابور, نمایندگی کاشی و سرامیک

سرامیک پردیس نیشابور|{نمایندگی کاشی و سرامیک پردیس نیشابور در اهواز}

نمایندگی سرامیک پردیس نیشابور یکی از راه های ارتباطی مردم با کارخانه هاست که با توجه به خرید جزئی و عمده می توانند با پایین ترین قیمت سرامیک با کیفیت و سرامیک ته انباری خود را خریداری کنند . خرید از فروشگاه ها با توجه به این که پای چند واسطه را به میان می آورد برای مشتریان به خصوص پروژه کاران به صرفه نیست و نمایندگی کارخانه ها یک دفتر فروش مستقیم از کارخانه ی مربوطه می باشد.

 سرامیک پردیس نیشابور

فرق کاشی و سرامیک در چیست؟

حال سوال پیش می آید که فرق کاشی و سرامیک سفید در چیست؟ سرامیک در واقع هیچ تفاوتی با کاشی ندارد. بلکه سرامیک بخشی از خود کاشی است. در واقع این دو یک چیز هستند.سرامیک خود نوعی ماده است که بسیار رایج است و برای سرامیک کف استفاده می شود. نه تنها برای کف خانه، بلکه برای انواع دیگر ساختمان ها مناسب و کاربردی است . سرامیک ها انعطاف پذیری بالایی دارند و تقریباً برای هر مکانی قابل اجرا هستند.

کف سرامیکی خانه مزایای زیادی دارد:

  • کف سرامیکی از استحکام نسبتاً خوبی برخوردار است.
  • برای براق نگه داشتن آن نیازی به پولیش ندارد. فرآیند تمیز کردن نیز آسان است.
  • اگر لکه های سرسختی روی کاشی ها وجود دارد، می توانید آنها را به راحتی تمیز کنید.

کارخانه سرامیک پردیس نیشابور

کاشی و سرامیک یکی از قدیمی ترین مصالح کف سازی است که از زمان های قدیم مورد استفاده قرار گرفته است. این نوع کفپوش قرن هاست که به همین شکل تولید می شود.کاشی و سرامیک از مخلوطی از خاک رس و مواد دیگر ساخته شده است. سپس شکل داده می شود، رنگ می شود و در دمای بالا پخته می شود.

سپس خاک رس های مختلف با یک پودر ریز مخلوط شده و بعد با هم فشرده می شوند تا بدنه کاشی را تشکیل دهند. در مرحله بعد، بدنه سفالی را فشار می دهند تا خشک شود و اینکه رطوبت آن کاهش یابد.

برای کاشی هایی با ظاهر براق، یک سطح با لعاب رنگی ساخته شده از مشتقات شیشه ای پوشانده می شود. این لعاب با حرارت دادن تا دمای 2000 درجه فارنهایت به طور دائم به سطح کاشی و سرامیک می چسبد. در نهایت محصولی با بالاترین کیفیت، دوام قوی و سطح مقاوم در برابر آب شکل می گیرد.

کارخانه سرامیک پردیس نیشابور

نحوه ی نصب کاشی و سرامیک

برای به دست آوردن فرآیند نصب کاشی و سرامیک ، نباید چسب را فراموش کنید. یک چسب کاشی چند منظوره با پایه سیمانی و یک چسب پلیمری را انتخاب کنید . به این ترتیب نصب سرامیک بسیار قوی تر و حداکثر چسبندگی را دارد.

این چسب سرامیکی کاربردی و آسان برای استفاده است زیرا فقط باید آب اضافه کنید. علاوه بر این، هنگام استفاده از چسب مزایای دیگری نیز وجود دارد که عبارتند از:

  • اجرای کاشی های جدید بر روی کاشی های قدیمی (کاشی روی کاشی)
  • مقاوم در برابر لرزش در ترافیک زیاد (منطقه پرتردد)

محل استفاده برای استفاده از چسب ها می تواند در قسمت های خارجی، داخلی، خشک، مرطوب، کف و دیوار باشد. از انواع کاشی های قابل استفاده با چسب نیز می توان به کاشی و سرامیک های کف روناس سمنان و محصولات پردیس نیشابور مشهد اشاره کرد.

نصب کاشی

خرید سرامیک از نمایندگی اهواز

سرامیک پردیس نیشابور در سراسر کشور نمایندگی معتبر دارد . در تهران ، مشهد ،… و تمامی شهر ها دارای نمایندگی معتبر فروش و پخش سرامیک می باشد. یکی از نمایندگی ها شهر اهواز و شهر های اطراف آن است که کارخانه ی پردیس نیشابور می تواند به صورت مستقیم و به قیمت درب کارخانه بار ارسال کند و مشتریان  فقط هزینه ی حمل و نقل را پرداخت می کنند بدون اینکه نگران هزینه ی اضافی دیگر باشند.

مزایای خرید سرامیک از سایت کاشیبان

فروش و ارسال انواع محصولات کاشی و سرامیک از طریق فروشگاه های اینترنتی مختلف و معروف انجام می شود که مراکز آنها محصولاتی را با کیفیت بسیار بالا و قیمت پایین به مشتریان خود می فروشند. خرید اینترنتی انواع محصولات کاشی و سرامیک پردیس نیشابور از نمایندگی های کاشی و سرامیک پردیس مزایای زیادی برای خریداران دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاهده انواع برندهای داخلی و خارجی
  • تولید انواع محصولات با گارانتی محصول
  • خرید محصولات با قیمت ارزان و مقرون به صرفه
  • خرید مستقیم و آسان کالا بدون واسطه
  • امکان مشاهده لیست محصولات و کاتالوگ و جداول قیمت
  • امکان خرید مستقیم انواع اجناس با قیمت ارزان از طریق تماس تلفنی و سفارش کالا از این مراکز

کلام آخر

هنگام خرید محصولات از نمایندگی، می توانید محصولات مختلف با گارانتی و خدمات پس از فروش را مشاهده کنید و همچنین کاتالوگ و لیست محصولات را به صورت مستقیم در این مراکز مشاهده کرده و محصولات را با نازلترین قیمت خریداری کنید. خرید مستقیم کالا به صورت حضوری نیز از طریق نمایندگی امکان پذیر است .

شماره تماس نمایندگی : آقای بهیار 09129729446