نمایندگی کاشی و سرامیک

نمایندگی کاشی و سرامیک در مازندران|”کاشی فروشی در مازندران”

نمایندگی کاشی و سرامیک در مازندران که یکی از نمایندگی های کارخانجات سرامیک را داراست توانسته با ارتباط مستقیم با کارخانه ها لیست قیمت را دریافت کرده و به مشتریان اعلام کند.اگر به دنبال سرامیک برای منزلتان می گردید و یا می خواهید برای پروژه های ساختمانی خود به صورت انبوه سرامیک تهیه کنید ما به شما پیشنهاد می دهیم راهی را برای خرید انتخاب کنید که از هزینه های شما کاسته و به بودجه ی شما در پس انداز و صرفه جویی اضافه کند.

نمایندگی سرامیک در مازندران

فروشگاه کاشی و سرامیک در مازندران

امروزه با توجه به گرانی اجناس و محصولات مردم به دنبال کاهش هزینه های خود هستند اگر شما هم دنبال خرید کاشی و سرامیک با قیمت مناسب و خرید از درب کارخانه ها هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم به جای هزینه ی اضافی برای خرید از فروشگاه ها و اتلاف وقت و هزینه از نمایندگی های فروش کاشی و سرامیک خرید کنید .تمامی کارخانه ها به دلیل تولید انبوه سرامیک ترجیح می دهند وقت خود را صرف خرده فروشی نکنند و به جای آن در تمامی شهر ها دارای نمایندگی های فعالی هستند که از طزیق نمایندگانشان سرامیک ها را می فروشند.

سرامیک پردیس نیشابور مشهد و کارخانه ی روناس سمنان از جمله کارخانه هایی هستند که دارای نمایندگی در تمامی شهرها هستند.اگر به دنبال سرامیک کف و بدنه و سرامیک نما هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم از نمایندگی کارخانه ها خرید کنید. کاشیبان با داشتن نمایندگی فروش و پخش سرامیک در تهران ، قم ، اصفهان و مازندران سرامیک را به قیمت درب کارخانه می فروشد.

فروشگاه کاشی و سرامیک در مازندران

کارخانه کاشی و سرامیک در مازندران

با توجه به طرح و رنگ های متنوع در بازار کاشی و سرامیک انتخاب طرح سرامیک بسته به سلیقه ی هر شخصی دارد . یکی از عناصر مهم تکمیل آپارتمان و محیط منزل شما ، انتخاب کاشی های سرامیکی یا سنگی مناسب است. کاشی های حمام یا کاشی های آشپزخانه به فضای داخلی شخصیت می بخشند و پایه ای ایده آل برای لوازم جانبی هستند. کاشی های چوبی بسیار شیک یا کاشی های ساده از بتن تنها برخی از پیشنهاداتی هستند که به شما امکان ایجاد یک فضای داخلی مدرن را می دهندکه کارخانه کاشی و سرامیک در مازندران به آن توجه زیادی کرده است.

کارخانه سرامیک در مازندران

چگونه سرامیک مناسب انتخاب کنیم؟

ظاهر کاشی ها بسیار مهم است . تا حد زیادی ظاهر و فضای کل  محیط را تعیین می کند. ترکیب ماهرانه ای از اشکال، رنگ ها و بافت ها به شما این امکان را می دهد که فضای خانه را به صورت بصری بزرگ کنید و به آن بیان درستی بدهید. و بالعکس – سرامیک هایی که به درستی مطابقت ندارند می توانند نسبت های داخلی را تحت تأثیر قرار دهند و از نظر بصری بر هم بزنند. با این حال، طراحی بیرونی تنها جنبه ای نیست که باید هنگام انتخاب سرامیک در نظر بگیرید علاوه بر این موارد دیگر را هم باید درنظر بگیرید:

  • جذب آب، یعنی تمایل کاشی ها به جذب آب و کثیفی مایع. سطح جذب آب معمولاً به صورت درصد بیان می شود  هر چه کمتر بهتر است، زیرا در این صورت کاشی ها لکه های ناخوشایندی ایجاد نمی کنند. هنگامی که به دنبال سرامیک برای نمای ساختمان هستید، کاشی هایی را انتخاب کنید که حداکثر سطح جذب 10% دارند. در موردسرامیک های کف، این سطح نباید از 6٪ تجاوز کند.
  • لعاب – صفحات نازک پوشیده شده با لعاب. آنها از کائولن یا خاک رس ساخته می شوند و در کمترین دما پخته می شوند. آنها با جذب آب کم، دوام متوسط ​​و طیف بسیار گسترده ای از طرح ها متمایز می شوند. در برابر ترک خوردگی و دمای بالا کاملاً مقاوم هستند، اما در برابر یخبندان مقاومت نمی کنند. آنها برای روکش دیوارها یا سرویس های بهداشتی مناسب هستند. به دلیل شکنندگی آنها، قرار دادن آنها روی زمین توصیه نمی شود.

قیمت سرامیک پردیس نیشابور در مازندران

ارسال بار درب پروژه ساختمان ها در کاشیبان

بعد از اینکه سرامیک مورد نظر خود را انتخاب کردید می توانید طرح و رنگ مدنظر خود را از فروشگاه ها انتخاب کنید و قیمت بگیرید و در دست داشتن قیمت خیلی راحت تر می توانید مقایسه کنید و مناسب ترین قیمت را از ما بگیرید این درحالی است که خرید اینترنتی و آنلاین یکی از مزایایش خرید بصرفه و هزینه ی کم را دربردارد بدون اینکه هزینه ی اضافی بدهید بار موردنظرتان را درب پروژه تان تحویل می گیرید.کاشیبان با داشتن نمایندگی در مازندران توانسته به تمام شهر های مازندران و اطراف آن بار ارسال کند و این درصورتی است که اگر کسی بخواهد خرید حضوری داشته باشد می تواند محصولات سرامیک پردیس نیشابور را از ساری به قیمت درب کارخانه از فروشگاه ما خریداری کند.

جهت مشاوره و سفارش با مدیرفروش ما تماس بگیرید:

مدیرفروش: آقای بهیار 09129729446