سرامیک, سرامیک سوپر وایت

فروشگاه عرضه کننده سرامیک سوپر وایت پردیس نیشابور 60×60

تولید کاشی و سرامیک  در ایران از دیر باز رایج بوده است. اگر به ساختمان های تاریخی ایرانی نگاه کنیم، در بناهای زیبای آن ها کاشی های رنگارنگ و خوش نقش، به زیبایی استفاده شده است. اما امروزه کاشی و سرامیک علاوه بر هنر، تبدیل به یک صنعت پر رونق برای کشور شده است و صنعت کاشی و سرامیک در ایران تولیدات با کیفیت و متنوعی را روانه بازار می کند. یکی از محصولات به روز صنعت سرامیک به نام سرامیک سوپر وایت از جمله تولیدات پر فروش بازار است. قصد داریم در مورد ویژگی ها و فروشگاه سرامیک سوپر وایت پردیس نیشابور 60×60 اطلاعاتی ارائه کنیم و ببینیم در هنگام خرید چه نکاتی را باید در نظر بگیریم.فروشگاه عرضه کننده سرامیک سوپر وایت پردیس نیشابور 60×60

راهنمای انتخاب سرامیک سوپر وایت پردیس 60×60

راهنمای انتخاب سرامیک سوپر وایت پردیس 60×60سرامیک سوپر وایت و سرامیک جهت نمای ساختمان یکی از بهترین انتخاب های ما برای پوشاندن کف و دیوار اماکن مختلف در ساختمان ها است زیرا:

  • به دلیل اینکه قرار است در کف ساختمان استفاده شود استحکام آن بالا است. مدل های مختلف سرامیک پردیس از استحکام های متفاوت برخوردار هستند، مثلا سرامیک با استحکام متوسط برای منازل و ساختمان هایی که پر رفت و آمد نیستند مناسب هستند. مدل های با استحکام بالا را در اماکن تجاری به راحتی می شود به کار برد.
  • یکی از جذابیت های ظاهری بی نظیر سرامیک سوپر وایت دارا بودن سطح براق و شفاف است که با توجه به اندازه سرامیک که بزرگ است، جلوه مدرن، بی نقص و شکیلی به ساختمان خواهد داد. این بزرگی و شفافیت خیره کننده باعث می شود محیط بزرگتر جلوه کند و اگر فضای ما مساحت بالایی ندارد این موضوع به معماری داخلی آن کمک می کند.
  • جذب آب در این نوع سرامیک پایین است و رطوبت، زیاد در آن نمی تواند نفوذ کند. این ویژگی باعث می شود که با خیال آسوده برای محیط های مثل حمام، سرویس بهداشتی، ساختمان های اقلیم مرطوب و سرد، سونا و… از آن ها استفاده کنیم.
  • مقاومت بالا در مقابل ساییده شدن هم از ویژگی های سرامیک سوپر وایت است.
  • این نوع کاشی طرح ها و رنگ های مختلفی دارد که بنا به سلیقه هر خریدار و با توجه به طراحی فضای مورد نظر، می توانیم یکی از این طرح های متنوع را انتخاب کنیم.
  • با وجود براق بودن ظاهر این نوع سرامیک، یک حد مشخصی از زبر بودن روی سطح آن وجود دارد که مانع از لغزندگی می شود. از این جهت خیال مصرف کننده را بابت راحتی استفاده آسوده می کند.

اما در هنگام خرید سرامیک بر روی جعبه این محصول اعدادی نوشته شده است که اصطلاحا به آن PEI اطلاق می شود‌. این اعداد برای راهنمایی خریدار است که این طور تفسیر می شود:

  • اگر عدد مربوط به درجه کیفیت ۱ باشد یعنی محصول کیفیت بالاتری دارد. برای کف ساختمان سرامیک درجه ۱ بهترین انتخاب است و هر چه عدد بیشتر باشد کیفیت کمتر است.
  • درجه سایندگی هم با عددی مشخص شده که هر چه این عدد بیشتر باشد سایندگی کمتر و مقاومت بیشتر است.
  • ضریب اصطکاک هم در این اعداد مشخص می شود که هر چه عدد بیشتری باشد لغزندگی هنگام حرکت روی آن کمتر است. توجه به این عدد به خصوص زمانی که می خواهیم برای محیط مرطوب مثل حمام و سونا و… سرامیک کف بخریم خیلی مهم است.

تفاوت سرامیک دیوار با سرامیک کف

تفاوت سرامیک دیوار با سرامیک کفسرامیک دیوار را هرگز نباید برای کف به کار برد، زیرا:

  • سرامیک دیوار مقاومت پایینی دارد، به دلیل اینکه هدف از تولید آن پوشش و زیبایی است. اگر برای کف استفاده کنیم خیلی زود شکسته شده و از بین می رود.
  • اما سرامیک کف را می توانیم در مواقع لزوم برای دیوار استفاده کنیم.

در واقع هدف از تولید هر کدام از این سرامیک ها متفاوت بوده، به همین دلیل مواد اولیه و تولید هم متفاوت است.

مزیت های استفاده از سرامیک پردیس نیشابوری

مزیت های استفاده از سرامیک پردیس نیشابوریسرامیک پردیس نیشابوری یکی از تولیدات برجسته صنعت سرامیک ایران است:

  • تنوع بسیار بالا در تولید
  • کیفیت و استفاده از مواد اولیه مرغوب و قابل اطمینان
  • مراکز فروش اینترنتی در ایران که آماده همکاری و مشاوره با خریداران عمده و جزئی این محصول در سراسر ایران و در هر زمان هستند.

اگر قصد خرید یا دریافت مشاوره در مورد این محصولات دارید، می توانید از قسمت تماس همین سایت استفاده کنید و با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید