سرامیک, سرامیک سوپر وایت

مراکز خرید و فروش سرامیک سوپر وایت پردیس نیشابور

در معرفی یکی از مناسب ترین، شیک ترین و پرفروش ترین سرامیک های موجود در مراکز عرضه کننده که البته کاربردی بس گسترده را در حوزه های ساختمانی پیدا کرده است؛ می توان به سرامیک سوپر وایت پردیس نیشابور اشاره کرد. این سرامیک با وجود رنگ زیبای خود و همینطور از نظر استحکام، عالی به نظر می رسد. از همین روست که خرید و فروش سرامیک سوپر وایت پردیس نیشابور با رواج فوق العاده ای همراه گشته است.

مراکز خرید و فروش سرامیک سوپر وایت پردیس نیشابور

انواع سرامیک بدون لعاب

انواع سرامیک بدون لعاب سرامیک که از خاص ترین و جلوه دار ترین کفپوش های عصر مدرن قلمداد می شود؛ در انواعی از سرامیک بدون لعاب و سرامیک لعاب دار موجود است.
در توضیحی بیشتر از سرامیک های بدون لعاب باید گفت که این مدل ها در واقع به سرامیک های خامی اشاره دارند که روی آن عملیات لعاب کاری انجام نگرفته و در نتیجه دارای سطحی ساده می باشند.
یعنی فرآوری های لازم که برای آماده سازی سرامیک نیاز است؛ روی آن‌ها انجام نشده است.

به عبارت دیگر باید گفت سرامیک های بدون لعاب فاقد سطح صیقلی و شفاف بوده و در این صورت می توان آن ها را به عنوان سرامیک ساختمانی، سرامیک مورد استفاده در جداول خیابانی و … مورد استفاده قرار داد.
اما در مورد انواعی از سرامیک های مورد نظر می توان به نمونه هایی از قبیل این موارد اشاره کرد:

  • سرامیک پرسلانی بدون لعاب
  • سرامیک موزاییکی بدون لعاب

نکته ای که در خصوص سرامیک بدون لعاب باید عنوان کرد؛ این است که این نمونه ها مناسب برای اجرا در محیط های به دور از رطوبت می باشند.
چرا که لعاب است که می تواند آن ها را در مقابل رطوبت و آب مقاوم گرداند و وقتی در این سرامیک اثری از لعابت نیست؛ پس در کاربری آن هم تاثیر خواهد گذاشت.

منظور از مقاومت سرامیک سوپر وایت در برابر سرما

منظور از مقاومت سرامیک سوپر وایت در برابر سرما سرامیک سوپر وایت که در مدل های بسیار معروفی مانند سرامیک سوپر وایت پردیس موجود می باشد؛ از سطحی بسیار درخشان و صاف برخوردار می باشد.
این سرامیک همچنین با تکیه بر مواد اولیه بسیار درجه یک حاصل آمده که منجر به افزایش مقاومت سرامیک مورد نظر در برابر عوامل مختلف شده است. مانند:

  • سرامیک پردیس سوپر وایت مقاومتی عالی را در برابر سرما از خود نشان داده و دچار ترک یا ایراد ظاهری نخواهد شد.
  • این سرامیک حتی در برابر درجه حرارت بالای هوا هم مقاومتی مناسب را از خود بروز می دهد.
  • البته که از میزان استحکام و مقاومت بالای آن در برابر پاخور بودن هم باید نام برد که باعث شده تا کف ساختمان های مختلف از آن استفاده‌ی بسیاری به عمل آید.

اما منظور از مقاومت سرامیک سوپر وایت در برابر سرما دقیقاً این است که حتی اگر ساعت ها و روزهای طولانی در مجاورت دمای بسیار پایین هوا قرار گیرد؛ باز هم کیفیت و زیبایی خود را حفظ خواهد کرد.
یعنی مواد تشکیل دهنده این سرامیک که به آن خاصیت ضد سرما بودن بخشیده اند؛ باعث بروز این مزیت شده اند.

تفاوت قیمت سرامیک دیوار با سرامیک کف

تفاوت قیمت سرامیک دیوار با سرامیک کفسرامیک ها از نظر نوع کاربری به نمونه های مختلفی همچون سرامیک کف و سرامیک دیوار تقسیم بندی می شوند.
هر یک از این سرامیک ها بسته به نوع خود که می تواند بدون لعاب، ضد آب، لعاب دار و غیره باشد؛ قابلیت های مختلفی را از خود بروز خواهند داد.

اما نکته مهم دیگری را که باید در رابطه با سرامیک های دیوار و سرامیک کف عنوان کرد؛ این است که سایز و اندازه موجود در این سرامیک ها کاملاً با هم متفاوت می باشد.
یعنی سرامیک های دیوار از سایز کوچک تری نسبت به سرامیک کف برخوردار بوده و همچنین از نظر مدل و طرح نیز با آن دارای تفاوت های فاحشی را دارند.
بنابراین همین مساله می توان روی قیمت سرامیک های مورد نظر تاثیر بگذارد.
حال در خصوص تفاوت قیمت سرامیک دیوار و کف باید گفت که قیمت سرامیک های دیواری با توجه به اندازه های کوچک تر آن ها، دارای درجه مناسب تر و ارزان تری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید