کاشی و سرامیک

قیمت انواع جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک پردیس نیشابور

کاشی یکی از مصالح کاربردی در ساختمان سازی است که در طرح های متنوعی از آن در بازار موجود می باشد. این محصول با توجه به کیفیت و طرح، قیمت های متفاوتی دارد. سرامیک پردیس نیشابور مصالحی است که در کف اتاق استفاده می شود و نمای زیبایی به آن می دهد. همچنین مردم برای زیبایی منزل مسکونی خود نیز از کاشی و سرامیک استفاده می کنند. این محصولات در برند های مختلفی تولید می شوند. برای اطلاع از قیمت انواع کاشی و سرامیک پردیس نیشابور می توانید به سایت فروش کاشی و سرامیک مراجعه کنید.

قیمت انواع جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک پردیس نیشابور

نمایندگی کاشی و سرامیک پردیس در اصفهان

نمایندگی کاشی و سرامیک پردیس در اصفهانپردیس نام برندی از کاشی و سرامیک جهت نمای ساختمان است که یکی از نمایندگی های فروش آن در اصفهان وجود دارد که مشتریان زیادی از محصولات آن به صورت عمده و خرده خریداری می کنند‌.

کارخانه سرامیک پردیس یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان مصالح ساختمانی است که برند آن کاملا شناخته شده و معروف می باشد. یکی از ویژگی های مثبتی که باعث شد امروزه مردم به سرامیک و کاشی توجه بیشتری داشته باشند، ضد حریق بودن و مقاومت بالای سرامیک و کاشی است.

تنوع در طرح، رنگ، کیفیت، اندازه، قطر و ابعاد از دیگر ویژگی های کاشی و سرامیک می باشد. کاشی و سرامیک ها به دلیل لعابی که دارند خیلی زود تمیز شده و می توانند باعث بهداشتی بودن فضا شوند.

کاشی ها را بر اساس مقاومتشان در برابر نفود آب، سایش و ضربه گروه بندی می کنند. بنابراین اگر بدنبال کاشی و سرامیک درجه یک هستید، برند پردیس می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد چون مشتریان همیشه از مقاومت، کیفیت و زیبایی آن راضی بودند.

خرید سرامیک نیشابور بصورت عمده با تخفیف ویژه

کاشی و سرامیک تفاوت چندانی با هم ندارند  و دارای جنس های مختلفی هستند. قیمت سرامیک درجه یک با سرامیک کیفیت پایین تر متفاوت است، فروشندگان می توانند در کارخانه سرامیک نیشابور آن را به صورت عمده و تنوع بالا با تخفیف ویژه ای خریداری کنند.

یکی دیگر از جذابیت های کاشی و سرامیک تنوع بی نظیر رنگ و طرح آن است که حتی گاهی وقت ها مشتری را سردرگم می کند. استفاده از این محصول در سرویس بهداشتی، حمام، آشپز خانه و… می باشد. نصب کاشی و سرامیک در این مکان باعث شست و شوی راحت تر نیز می شود چون سطوحی صافی دارند.

با پیشرفت علم و تکنولوژی، پژوهشگران توانسته اند کاشی آنتی باکتری نیز تولید کنند. آن ها با استفاده از نانو ذرات نقره این نوع کاشی را تولید کردند که برای استفاده از مکان های بهداشتی ساختمان بسیار کاربرد دارد.

انتخاب سرامیک بسته به سلیقه مشتری‌ می باشد که با توجه به دکور منزل خود چه نوع سرامیکی را می پذیرد. به هیچ وجه نمی توان کاشی ها را جایگزین سرامیک کنیم، زیرا مستحکم نیست و توانایی لازم برای اجرا در کف را ندارد.

مقاومت سرامیک ها چندین برابر بیشتر از کاشی هاست. برای همین از آن در کف سالن ساختمان و مکان های اداری و تجاری استفاده می شود. شما می توانید، برای خرید کاشی و سرامیک به صورت عمده و خرده به نمایندگی کاشی نیشابور مراجعه کنید و محصول خود را خریداری نمایید.

لیست قیمت روز کاشی و سرامیک تولید ایران

لیست قیمت روز کاشی و سرامیک تولید ایرانهمانطور که گفته شد، تنوع در نوع کاشی و جنس ها زیاد است و همین عوامل باعث متفاوت بودن قیمت ها می شود. قیمت کاشی و سرامیک در ایران نوسانات زیادی دارد و نمی توان قیمتی برای آن مشخص کرد. قیمت هر محصولی بسته به کیفیت و جنس آن است. نوع مواد اولیه نیز تاثیر بسزایی در قیمت نهایی محصولات دارد.

برای اطلاع از قیمت کاشی و سرامیک باید به فروشگاه آن مراجعه کنیم و با توجه به سلیقه شخصی خود و کیفیت و زیبایی، از قیمت آن مطلع شویم.

امروزه خرید هر محصولی از روش غیرحضوری و اینترنتی نیز امکان پذیر است. خرید آنلاین علاوه بر صرفه جویی در اتلاف انرژی از هزینه های اضافه نیز جلوگیری می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید