سرامیک, سرامیک سوپر وایت

مراکز فروش سرامیک سوپر وایت پردیس نیشابور

فروش سرامیک سوپر وایت پردیس نیشابور توسط نمایندگی های متعدد این محصول و فروشگاه های معتبر اینترنتی انجام می شود. برای اطلاع از ویژگی های مختلف این محصول و موارد استفاده آن در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

مراکز فروش سرامیک سوپر وایت پردیس نیشابور

سرامیک های ضد اسید در کجاها استفاده می شود؟

سرامیک های ضد اسید در کجاها استفاده می شود؟سرامیک ضد اسید نوعی از سرامیک بدون لعاب که دارای مقاومت زیادی در برابر مواد اسیدی می باشد. علاوه بر این درصد جذب آب نیز در این محصولات بسیار پایین است.

این نوع سرامیک همچون اغلب سرامیکها در اشکال مربعی و مستطیلی تولید می شود. سرامیک های ضد اسید برای بهره برداری در محل های خاصی ساخته می شوند. محلهایی که استفاده از سرامیک های معمولی انتخاب مناسبی برایشان نیست.

اما منظورمان چه محلهایی ست؟

غالباً از سرامیک ضد اسید در کارخانجات تولید صنایع غذایی، از جمله کارخانه های تهیه لبنیات، کنسروسازیها، کارخانه های تولید نوشابه و دیگر تولیدکننده و بسته بندی کننده مواد غذایی استفاده می شود.

این سرامیک قابلیت استفاده برای سطوح دیواره و همچنین کف سالن های صنعتی می باشد. حوضچه های مواد شیمیایی و اسیدی از دیگر موارد استفاده این محصول می باشند.

به دلیل استقامت بالای این سرامیک در مقابل فشار از آن در محلهایی که وسایل نقلیه سنگین جهت بارگیری و انتقال بار عبور می کنند بهره برداری می شود.

انواع مختلف پوشش های سرامیکی نیشابور

انواع مختلف پوشش های سرامیکی نیشابوربرای تقسیم بندی انواع سرامیک فاکتورهای فراوانی برای بررسی وجود دارند. یکی از این فاکتورها درجه سختی پوشش های سرامیکی می باشد.

یکی از معیارهای دسته بندی سرامیکها بررسی آنها بر اساس درجه سختی شان می باشد. این محصولات به پنج درجه سختی تقسیم می شوند که هر کدام از آنها برای بهره برداری و نصب در فضاهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

برای مثال از سرامیک با درجه سختی یک به علت سطح پایین استحکام در محل های کم رفت و آمدی که نیاز به تحمل فشار متمرکز بالایی ندارند استفاده نمود. برای مثال حمام، سرویس بهداشتی و … محل مناسبی برای نصب این دست از سرامیکها می باشند. سایش یکی دیگر از شرایط محیطی تعیین کننده در انتخاب سطح سختی سرامیک است. به این شکل که شما نمی توانید از سرامیک با سختی درجه دو نمی توانید در مکانهایی که امکان سایش توسط موادی نظیر ماسه و شن وجود دارد استفاده کنید. به همین منوال بالاترین درجه سختی سرامیکها که بیشترین مقاومت را از خود نشان می دهند محدود به هیچ محلی نمی باشند و می توانید با اطمینان خاطر حتی در محلهایی که تحت بیشترین فشارها و سنگینترین وزنه ها باشند نصبشان کنید.

معیار بعدی که می توان برای دسته بندی سرامیک مورد توجه قرار داد نوع بافت آنها (براق و یا مات) می باشد. تفاوت این دو دسته از سرامیکها بر ویژگی های ظاهری محیط و مبحث زیبایی شناسی محدود می شود.

همچنین اندازه و ابعاد سرامیک یکی از فاکتورهای مطرح در انتخاب سرامیک است. از این میان می توان به سرامیک های مربعی 20 در 20 تا سرامیک 80 در 80 اشاره نمود. همین طور سرامیک در مستطیلهایی به اندازه هایی همچون 40 در 80 و 60 در 120 قابل خریداری می باشد. لازم به ذکر است که اندازه های مطرح شده به سانتی متر می باشند.

جالب است بدانید برای افزایش زیبایی سرامیک آن را در طرح های مختلفی تولید می کنند: طرحهایی همچون طرح چوب، طرح گرانیت، طرح آجر، مرمر، طرح پارکت و … نمونه هایی از این طرحها می باشند.

دسته بندی فرآورده های سرامیک سوپر وایت پردیس

دسته بندی فرآورده های سرامیک سوپر وایت پردیسسرامیک سوپر وایت به دلیل زیبایی خیره کننده و ویژگی های برتری که نسبت به دیگر انواع سرامیکها دارد نظر مشتریان را به خود جلب می کند.

این سرامیک نیز همچون دیگر انواع سرامیک در اندازه های متنوعی تولید می شوند. از این نوع سرامیک در محل های مختلفی استفاده می شود.

از موارد مختلف مورد استفاده آن می توان به نصب در ساختمان های مسکونی و ادارات و سازمانها اشاره کرد. می توان به نماهای بیرونی و داخلی ساختمان با استفاده از این محصول زیبایی خاصی بخشید. همچنین به دلیل سفید بودن این نوع کاشی می توان در سرامیک کف و دیوارهای بیمارستانها و مرکزهای بهداشتی نیز می توان از این نوع سرامیک استفاده نمود.

برای اطلاع دقیق تر از فرآورده های مختلف سرامیک سوپر وایت پردیس می توان با روش های مطرح شده با ما تماس بگیرید تا از مزایای بیشتر این محصول و قیمت های آنها مطلع شوید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید