سرامیک, سرامیک طرح پارکت

قیمت سرامیک کف طرح پارکت | تولید سرامیک در طرح های متنوع

سرامیک ها از مصالحی هستند که امروزه کاربرد زیادی در نماسازی و طراحی ساختمان و در صنعت دکوراسیون داخلی دارند. در گذشته تنها برای زیباسازی نماهای داخلی بناها و ساختمان ها از سرامیک استفاده میشد، اما امروزه با تولید سرامیک ها در انواع طرح و رنگ، از این مصالح ساختمانی برای نماسازی دیواره های بیرونی و خارجی ساختمان ها نیز استفاده می گردد. این مصالح سفالین علاوه بر تزئینات داخی و خارجی ساختمان، به عنوان عایقی رطوبتی نیز محسوب می شوند. با پیشرفت صنایع ساختمانی، سرامیک ها در انواع طرح ها و رنگ ها و در ابعاد مختلف برای مکان های گوناگون به کار برده می شوند. انواع سرامیک های ساده، سرامیک های دارای نقوش مختلف و با طیف رنگی مختلف در محیط های اداری، تجاری، فرهنگی، منازل، فروشگاه ها، بیمارستان ها و بسیاری از مکان های دیگر به کار گرفته می شوند. این مصالح علاوه بر ظاهر زیبا و جشم نواز مزایای بسیار زیاد دیگری دارند از جمله آنها این است که نظافت سرامیک تورچ آرگون آسان است، امکان هماهنگ کردن یا در اصطلاح ست کردن آنها با وسایل و چیدمان های مختلف مانند مبلمان ها، فرش ها و قالیچه ها، تابلوها و سایر اسباب منزل و مکان های اداری و تجاری، وجود دارد. از انواع سرامیک هایی که امروه به واسطه طرح زیبا و کیفیت در نماسازی کف ساختمان ها استفاده می شود سرامیک طرح پارکت است. قیمت سرامیک کف طرح پارکت با توجه به برند و کیفیت متریال های اولیه در ساخت متغیر می باشد و با نوسانات اخیر بازار با افزایش همراه بوده است.

قیمت سرامیک کف طرح پارکت | تولید سرامیک در طرح های متنوع

قیمت سرامیک کف طرح پارکت

قیمت سرامیک کف طرح پارکت امروزه انواع سرامیک طرح چوب و سرامیک تورین که با نام طرح سرامیک پارکت شناخته می شوند در نماسازی و دکوراسیون انواع محیط های تجاری و مسکونی مورد مصرف قرار می گیرند. همانطور که از نام این سرامیک ها پیداست؛ این طرح شبیه طرح چوب ها و تنه های درختان تنومند جنگلی می باشد و از آنها برای محیط هایی مانند آَشپزخانه ها، لابی های هتل و سالن های پذیرایی است استفاده می شود و دکوراسیونی لوکس و شیک محسوب می گردد. قیمت سرامیک های طرح پارکت داخلی مانند سرامیک طرح پارکت مهسرام با وجود کیفیت مطلوب بسیار پایین تر از نمونه های خارجی موجود در بازار است.

نمایندگی فروش سرامیک در کشور

نمایندگی فروش سرامیک در کشور کاشی ها و سرامیک از تولیدات قدیمی در کشور ما هستند و این صنعت در ایران صنعتی پیشرفته و حرفه ای می باشد. شرکت ها و کارخانجات تولید کاشی و سرامیک نمایندگی های فروش متعددی در شهرهای مختلف دارند و بسیاری از این نمایندگی ها بصورت اینترنتی نیز فعال می باشند.

شرکت پیش رو با بهره گیری از توان کارشناسان مجرب و متخصصان کارآمد در زمینه فروش انواع سرامیک طرح آجر، سرامیک طرح مرمریت، سرامیک سفید براق، سرامیک بدون بند و مدل های دیگر سرامیک فعال می باشد.

تولید کنندگان برترین کاشی و سرامیک ها در سراسر ایران

تولید کنندگان برترین کاشی و سرامیک ها در سراسر ایران صنعت سرامیک با نیروهای جوان و کارآمد و وجود دستگاه های پیشرفته صنعتی به روز دنیا و متریال های با کیفیت اولیه، در کشور ما به صنعتی پر بازده تبدیل شده است. برای نمونه مهسرام، شرکت کاشی الماس کویر یزد همگام با آخرین تکنولوژی به روز دنیا سرامیک هایی با کیفیت و بادوام تولید می نماید. همچنین شرکت های پاسارگارد، آپادانا، الوند و شرکت هایی از این دست سرامیک های مختلفی را تولید می نمایند که قابل رقابت با نمونه های خارجی هستند.

مزایای استفاده از کاشی و سرامیک طرح چوب

مزایای استفاده از کاشی و سرامیک طرح چوب استفاده از کاشی و سرامیک های سرح چوب مزایای بسیاری دارد که از آن جمله می توان موارد ذیل را برشمرد:

  1. طرح زیبای این سرامیک ها یادآور طبیعت هستند و در میحط های مختلف به شادابی روح کمک می کنند.
  2. کیفیت این سرامیک ها بالاست و در برابر تغییرات دمایی و گرما مقاوم هستند.
  3. نفوذ پذیری آب در آنها بسیار پایین است و جذب رطوبت ندارند.
  4. در ابعاد مختلفی تولید می شوند و براحتی قابل سفارش برای انواع مساحت ها هستند.
  5. ظاهری لوکس و مدرن به نمای داخلی ساختمان می دهند.
  6. هزینه استفاده از فرش ها و قالی ها که عمر مفید بسیار کمتری نسبت به پارکت دارند، بسیار زیاد است. پارکت های طرح چوب در عین دوام قیمت مناسبی دارند.

صادرات سرامیک در طرح های مختلف به دیگر نقاط جهان

صادرات سرامیک در طرح های مختلف به دیگر نقاط جهان با توجه به تولیدات بادوام، زیبا و با کیفیت تولیدات ملی در زمینه کاشی و سرامیک، گروه تجاری ما صادرات انواع طرح های مختلف سرامیک به سرتاسر جهان را در دستور کار قرار داده است. برای کسب اطلاعات در این باره و استعلام قیمت سرامیک ارزان با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید