سرامیک, سرامیک پردیس

فروش اینترنتی سرامیک پردیس نیشابور در بازار

کارخانه بزرگ سرامیک پردیس نیشابور حدود نه سال پیش فعالیت خود را با سرمایه گذاران چینی آِغاز کرد. این کارخانه با پیشرفته ترین ماشین آلات صنعتی و فن آوری روز دنیا در حال فعالیت است.با حضور کارشناسان چینی و متخصصان ایرانی در کارخانه سرامیک پردیس توانسته محصولات خود را نسبت به سایر رقبا افزایش دهد. این محصولات علاوه بر فروش داخلی توانسته فروش بالای در بازار خارج از کشور را هم پوشش دهد. برای مبادله با خارج از کشور فروش اینترنتی سرامیک پردیس نیشابور بهترین راه است.

فروش اینترنتی سرامیک پردیس نیشابور در بازار

دوام و مقاومت بالا سرامیک پردیس نیشابور

دوام و مقاومت بالا سرامیک پردیس نیشابور

دوام و مقاومت بالا سرامیک پردیس نیشابور یکی از ویژگی‌های برتر این نوع سرامیک است. ویژگی های سرامیک پردیس نسبت به  سایر سرامیک ها عبارتند از: مقاومت در برابر آب و یخ زدگی، استحکام و مقاومت بالا، مراقبت آسان، تنوع زیاد و چند رنگ بودن این سرامیک ها، ضد حساسیت، سختی بالا و درجه سائیدگی سرامیک پردیس نیشابور می شود اشاره کرد. همین دلایل موجب محبوبیت سرامیک پردیس شده است و بدلیل مقاومت بیشتر نسبت به کاشی ها در کف ساختمان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.کارخانه سرامیک پردیس توانسته با حضور کارشناسان و متخصصان چینی و ایرانی کاشی و سرامیک های که تمام این ویژگی های نام برده را داشته باشد تولید کند و آنها را وارد بازار کند و در اختیار ساختمان سازان قرار داده است.

W.A در سرامیک ها نشانه ی چیست؟

W.A در سرامیک ها نشانه ی چیست؟

 سرامیک های نانو پولیش جز محصولات کارخانه پردیس است که در بازار مشتاقان زیادی داشته است. طرح های خاص و کیفیت بالای این نوع سرامیک یکی از ویژگی های برتر کننده این سرامیک ها است. سرامیک نانو پولیش یک انتخاب مناسب برای سرامیک کاری کف است.

همانطوری که اطلاع دارید هر فردی برای خرید سرامیک موارد زیادی را باید در نظر بگیرید تا بتواند یک انتخاب درست داشته باشد. سرامیک های نانو پولیش که بیشتر برای کف مورد استفاده قرار می گیرند. این سرامیک ها دارای براقی خاصی هستند و رنگ های روشن آنها بیشتر مورد پسند است و مورد استفاده قرار میگیرد. برخی از افراد معتقدند که سرامیک روشن زود لک می گیرد و مشکل ساز است اما این مورد برای سرامیک نانو پولیش صدق نمی کند چون این سرامیک ها آب گریز هستند یعنی شما به راحتی می توانید این نوع سرامیک را تمیز و از زیبایی آنها لذت ببرید.

این نوع سرامیک در شرکت پردیس نیشابور از پر فروش ترین هاست.شما می توانید با قیمت های مناسب این محصول را خریداری کنید. ویژگی های سرامیک کف با توجه به مکانی که می خواهیم استفاده کنیم متفاوت است اما ما باید این نکته مهم را در نظر بگیریم که رنگ و طرح تنها مهم نیست سرامیک ما باید از نظر درجه جذب آب،  لغزندگی، سائیدگی، مقاومت در برابر سرما مورد بررسی قرار گیرد. سرامیک نانو پولیش تمام موارد را داراست. یکی دیگر از این مزایا کیفیت بالای محصول و قیمت پایین است.

طبقه بندی مختلفی برای سرامیک است که هرکدام در تعیین کیفیت مهم است از جمله این طبقه بندی ها درجه جذب آب سرامیک یا علامت اختصاری WA است.

هر ساختمان ساز یا مهندس معمار باید بداند برای هر بخش از ساختمان نمی شود از یک نوع سرامیک با درجه جذب استفاده کرد. سرامیک ها از نظر جذب آب به سه دسته تقسیم می شوند. دسته اول: صفر تا نیم درصد هستند.

دسته دوم: نیم تا سه درصد هستند.

دسته سوم: ۳ تا ۷ درصد هستند.

دسته چهارم: هفت درصد وزن خود آب جذب می کنند

سایت سرامیک پردیس نیشابور به صورت اینترنتی

سایت سرامیک پردیس نیشابور به صورت اینترنتی

سرامیک پردیس نیشابور کامل ترین فروشگاه اینترنتی سرامیک است. این مجموعه با سابقه درخشانی که در زمینه فروش سرامیک پردیس در داخل ایران دارد توانسته است نظرات ساختمان سازان، معماران، مهندسین و تاجران خارج از کشور را هم به خود جلب کند. خریداران عزیز می توانند به سایت اینترنتی این کارخانه رجوع پیدا کنند و اطلاعات کافی را در زمینه قیمت سرامیک و انواع مختلف و کاربرد آنها را بدست بیاورند و به منظور سفارش محصولات و شرایط فروش با کارشناسان فروش که آماده جواب گوی هستند در ارتباط باشند.

قیمت سرامیک با توجه به نوع و ابعاد، درجه کیفی و فروش سرامیک به صورت عمده و خرده متفاوت است که در این زمینه مشاوران سایت آماده پاسخگوی هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید