دسته‌بندی نشده, سرامیک کف, کاشی پرسلان, کاشی سرامیک پردیس

بهترین سرامیک پرسلان (سرامیک روناس و پردیس نیشابور)

 سرامیک پرسلان چیست؟

فرآیند تولید سرامیک روناس و پردیس نیشابور مراحل مختلفی را طی می کند که شامل برشته شدن ، سوزاندن و خشک شدن است

سرامیک عمدتاً از مخلوطی از سیمان و خاک رس تشکیل شده است و از سختی بالایی برخوردار است و در قسمتهای مختلف خانه از سرامیک کف ، دیوارها و راهروها و در پوشش بیشتر امکانات خانه و دادن جلوه خاصی به آن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. درخشندگی

کاشی الوند دارای طیف گسترده ای از مزایا است که استفاده از آن را بسیار قابل اعتماد می کند ، از جمله مهمترین آنها:

  • تحت تأثیر عوامل جوی قرار نمی گیرد.
  • تمیز کردن و جلا دادن آسان است ، زیرا می تواند درخشندگی خود را با ساده ترین وسیله تمیز کردن حفظ کند.
  • رطوبت ، حرارت و آتش مقاوم است.
  • تنوع رنگ و طرح متناسب با دکوراسیون و سلیقه های مختلف.

تولید کاشی -و-سرامیک
تولید کاشی -و-سرامیک روناس و پردیس در کارخانه به روش صنعتی

انواع سرامیک

انواع سرامیک ها و کاشی در اصفهان با توجه به مصارف و نیاز متفاوت است ، زیرا به روش های مختلف تشکیل شده و با چندین لایه محافظ و عایق پوشانده شده اند تا بهترین نوع سرامیک را تولید کنند.

  • سرامیک جذب آب کم

در صورت مناسب بودن این محل در صورتی که محل مستقیماً در معرض رطوبت و عوامل آب و هوایی قرار گیرد ، مناسب است ، زیرا دارای منافذ بسته و تراکم زیاد است که روند چسباندن آن به دیوارها را تسهیل می کند و برای استفاده از حمام های کاشی کاری مناسب است. دیوارها یا آشپزخانه ها به عنوان مناطق در معرض رطوبت و عوامل مرتبط با آن. البته سرامیک روناس و پردیس نیشابور جذب آب آن صفر است.

  • سرامیک جذب آب بالا

مزیت اصلی این نوع توانایی بالای آن در عایق بندی و جذب صدا است ، بنابراین اغلب در اتاق خواب ها ، راهروها یا اتاق های نشیمن برای حفظ آرامش آنها استفاده می شود و منافذ آن تا حدی باز است. این امر جذب آب را آسان تر می کند و بدن آن نسبت به سرامیک که جذب کمتری دارد و معمولاً در کف استفاده می شود ، چگالی کمتری دارد.

انواع سرامیک
انواع سرامیک

انواع سرامیک ها با توجه به محل ساخت آنها متفاوت است. در زیر بهترین انواع سرامیک های مورد استفاده در منازل ، با توجه به منشاء ، و بهترین نوع سرامیک در ایران به حساب می آید:

  • سرامیک پرسلان
  • سرامیک گرانیتی
  • سرامیک خاک سفید

انواع مختلف این نوع از کیفیت بالایی برخوردارند ، اما از نظر قیمت با هم تفاوت دارند ، زیرا سرامیک های پرسلانی نسبت به نمونه های سرامیک های خاک سفید  که یکی از انواع سرامیک است ، قیمت بالاتری دارند .

معیارهای انتخاب بهترین نوع سرامیک

هنگام انتخاب سرامیک برای خانه ، ممکن است تجربه کافی برای شناختن بهترین نوع سرامیک متناسب با نیاز خود نداشته باشید ، در اینجا مجموعه ای از نکات انتخاب شده برای بررسی کیفیت انواع سرامیک ها آمده است:

  • صاف بودن سطح ، خلوص مواد استفاده شده و رهایی از ناخالصی ها.
  • ابعاد کاشی ها دقیق است و رنگی ثابت روی کل کاشی دارد و در کل یکدست است ، با در نظر گرفتن اینکه هیچ شکاف یا خراشی روی سطح وجود ندارد.
  • استحکام انسجام و زبری پهلو که برای چسباندن استفاده می شود ، زیرا افزایش زبری به محصول کمک می کند تا در سطوح پایدارتر باشد.
  • آزمایش نمونه قبل از خرید و قرار دادن آن در معرض آب و رطوبت ، زیرا خواص برخی از انواع با کیفیت پایین هنگام قرار گرفتن در معرض این عوامل تحت تأثیر قرار می گیرد.
نصب کاشی
نصب کاشی

بهترین کاشی و سرامیک موجود در بازار

ثابت شده است که پرسلان با دوام ترین ماده در بین انواع کفپوش ها است و این امر توسط انجمن آزمایش مواد نیز تأیید شده است.

کاشی های پرسلان نسبت به کاشی و سرامیک معمولی از دوام و مقاومت بیشتری در برابر ترک خوردگی و ترک خوردگی برخوردارند.

بنابراین ، پرسلان برای مغازه ها ، مراکز خرید و سایر مکانهای فعال مناسب است که می تواند در برابر عبور تجهیزات سنگین و ازدحام روزانه مردم بدون شکایت مقاومت کند.

در ادامه با بهترین کاشی و سرامیک های موجود در بازار آشنا می شویم.

1-کاشی و سرامیک روناس سمنان

کاشی و سرامیک روناس یکی از تولیدات کارخانه ی روناس است که در شرق کشور در استان سمنان قرار دارد.

از مزایای این کارخانه تولیدات بسیار زیاد است که روزانه تولید و در داخل و خارج کشور پخش می شود . یکی دیگر از مزایای کارخانه روناس سمنان داشتن تجهیزات روز و  پیشرفته است که تحت نظارت مدیران و کارکنان متخصص و ماهر است .

تولیدات کارخانه روناس سمنان بسیار با کیفیت و با قیمت مناسب است که پرسلان واقعی و جذب آب آن صفر است.

کارخانه روناس سمنان محصولات زیادی دارد که برند و نمایندگی کاشیبان در نظر دارد براحتی خرید خود را تامیین کنید و برای خرید بالای 1000 متر برای همکاران و پروژه کاران تخفیفات خوبی در نظر دارد.

سرامیک روناس سمنان مقاله دیگر در مورد کاشی های این کارخانه می باشد که پیشنهاد میکنم این مطلب را مطالعه نمایید.

کاشی و سرامیک روناس
کاشی و سرامیک روناس
طرح ایزابل

2.کاشی و سرامیک پردیس نیشابور

سایت های شرکت پردیس به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند و نیاز مردم را تأمین می کنند. آنها بهترین سرامیک های سوپر وایت را به مشتریان ارائه می دهند. در کل سایت ها نقش به سزایی در افزایش فروش و پیشرفت برند ها ایفا می کنند. آنها وظایف دیگری مانند:

  • ثبت سفارش
  • فروش
  • ارائه قیمت
  • تحویل سفارش
  • ارائه محصولات تازه
  • و از همه مهمتر تبلیغ برند و محصول

را هم به عهده دارند. اگر آنها کار تبلیغات را به کمک بازاریاب های حضوری و اینترانتی به خوبی انجام بدهند مسلما پیشرفت زیادی خواهند کرد. سرامیک پردیس نیشابور در حال حاضر جزء برترین برند های ایران می باشد که همین امر موجب شده تا شرکت های بازرگانی به فکر صادرات آن به کشور های همسایه بی افتند. از نمونه هایی که می توان از این سایت ها خریداری نمود سرامیک ۶۰ * ۶۰ ارزان می باشد.

سرامیک پردیس نیشابور مقاله دیگر در مورد کاشی های این کارخانه می باشد که پیشنهاد میکنم این مطلب را مطالعه نمایید.


برای خریدتماس بگیرید

مطالب مرتبط